Problemlösning

Min väska är sjukt tung! Och jag förstår verkligen inte varför! Jag menar, jag har ju packat nästan exakt samma grejer som sist, det borde ju väga lika mycket. Okejdå. Där ljög jag lite. Jag har faktiskt med mig några extra par trosor den här gången. Och ett par långa shorts. Men ändå! HUR kan min väska vara så tung? Hur gick det till?
Okej. Jag ser fyra olika svar på den frågan.
1. Väskan jag har med mig denna gången väger mer än min förra väska.
2. Sakerna jag har packat denna gången väger mer än de saker jag hade med sist.
3. Jag har visstde packat för mycket grejer. Jag försöker bara förneka det eftersom att jag inte vill ha en tung väska.
4. Jag är inte lika stark som jag en gång har varit.

Vad tror du?

2 kommentarer:

  1. Hehe, jag fruktar att det är så. :S Jag är typ sämst på att packa.

    SvaraRadera