Erase and rewind, cause I've been changing my mind...

Okej. Sa innan jag akte hit till Sydamerika sa jag att om jag gillar ett stalle sapass mycket att jag vill stanna dar hela resan sa gor jag det, jag ska bara gora precis vad jag kanner for. Nar jag akte till Sucre kande jag verkligen inte for det, men av nagon anledning akte jag dit anda, kanske for att jag hade bestamt det i forvag. Det stred liksom mot vad jag sagt om mitt resande och pa nagot vis gjorde det mig arg pa mig sjalv. Sa efter att ha spenderat tva ensamma dagar i Sucre beslot jag mig for att aka till Cusco istallet, eftersom att jag visste att dar skulle finnas gott om backpackers. Sa nu ar jag har, sen nagra dagar tillbaka och det ar bra. Jag skrattar lite at mig sjalv eftersom att jag aldrig kan bestamma nagot i forvag - jag andrar mig alltid - men jag antar att det ar san jag ar och att jag far leva med det. Kan bara saga att fran och med nu tanker jag inte bestamma nagonting i forvag (mer an att jag aker hem den 16:e december), for det ar anda inte lont :)

Sa om typ tio minuter kommer det en taxi som hamtar upp mig och min franska kompis Leopoldini och sen aker vi till djungeln har utanfor Cusco, till nationalparken Manu. Dar ska vi spendera fyra dagar med att se massa haftiga djur och vaxter. Det kanns spannande! Egentligen kostar fyra dagar 300 USD, men eftersom att vi aker ikvall och joinar en annan grupp betalar vi bara 180 USD. Kanns lite galet for vi bestamde detta for typ en timma sen. Men sa kan det vara. Hoppas ni alla ha det bra, jag tanker mycket pa er! Ciao!

2 kommentarer:

  1. Så gött att ni kommer iväg! Bilder från djungeln önskas när du kommit tillbaks, om det är möjligt. Tänker mycket på dig också ska du veta. Puss! /V

    SvaraRadera
  2. Ah, jag vet, jag har ju varit fullkomligt vardelos pa att lagga upp bilder! :/ Jag ska forsoka senare idag pa datorn pa vandrarhemmet. Sa forhoppningsvis kommer en second edition pa mitt inlagg om djungeln. :)
    Harligt att hora fran dig sis! Puss!

    SvaraRadera