Fem dagar kvar

Nu har jag i princip packat färdigt. Med i princip menar jag att jag har packat allt som jag kan packa i nuläget. Sånt som jag kommer behöva använda de närmaste dagarna kommer jag inte packa ner förrän lördagkväll. Men åh så skönt det känns! Jag har handlat allt, jag har fixat allt, jag har packat allt och nu kan jag mest slappna av och ta det lugnt. Imorgon har jag absolut ingenting inplanerat och det känns hur skönt som helst! Jag ska bara vara hemma med Sigge och slappa och vara spontan. Hurra!
I övrigt har jag kommit fram till dessa saker idag:

* Harkrankar borde dö
* Skönhetsprodukter väger mycket
* Skånetrafiken har ett nytt system för gymnasiekortet
* Min mamma är snäll

Bara för det lägger jag upp en bild jag tycker om. Den är tagen i Lima i Parque de agua, som jag besökte under mina första dagar på min förra resa i Sydamerika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar