Hejda Cusco!

Idag ar min sista dag i Cusco. Efter att ha spenderat nastan tio dagar har, inklusive djungeln, kanner jag mig nojd och det kanns dags att aka vidare. Vidare till kusten och Perus vackra strander. Vidare till stekande sol och sanddynor, sjolejon och guanofaglar. Jag har spanat in bilder och jag ar nyfiken pa hur det ser ut i verkligheten.
Nu ar klockan tolv, jag har precis duschat och frukosten vantar fortfarande. Vad som ocksa vantar ar en gigantisk hog med klader och prylar pa min sang. Jag maste packa.

Edit: Leopoldine andrade sina planer och stannar i Cusco. Det ar en komplicerad historia, men hon har precis gjort slut med sin pojkvan och tydligen kommer han till Cusco imorgon. Visst kanns det lite trist, men jag stodjer verkligen hennes beslut och jag tror att de behover traffas och prata. Jag kommer i vilket fall aka till Paracas ikvall och kanske mots vi upp langsmed vagen, eftersom att vi reser at samma hall. Sa kan det bli ibland, men jag ar glad anda. :)
Edit 2: Jag aker tydligen inte alls till Paracas ikvall. Leopoldine och Lea lyckades efter en halvtimmas tjat (las: mutning) overtala mig och eftersom att jag hade sa svart att motsta deras sota radjursogon stannar jag i Cusco tills Leopoldine ar redo att aka vidare. Vid narmare eftertanke har jag ju ganska gott om tid pa mig. Och det kanns battre att veta att jag kommer ha sallskap nar jag nu drar vidare.

3 kommentarer:

  1. Vad gött att du får sällskap! Det blir ju toppen... Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Tycker också det låter najs med lite sällskap. Fast det är ju svårt att motstå värme och stränder också, helt klart... Love! /V

    SvaraRadera
  3. Hoppas du tar dig ända upp till Trujillo! Där väntar vackra stränder.

    Malin

    SvaraRadera