Nyfiken i en strut

Häromdagen fick jag post igen. Jag vet, ni tycker säkert det börjar bli lite tjatigt med all post nu. Jag har ju blivit alldeles bortskämd med paketpost på senaste. Men jag måste berätta ändå. Ett stort grönt paket hemifrån var det och jag kunde knappt vänta på hissdörrarna att stängas innan jag öppnade det så nyfiken var jag. Undra vad detta kan vara, sa jag till Jaime och utan att lyssna på hans svar om att det kanske var ett födelsedagspaket öppnade jag och så stod jag helt plötsligt där med födelsedagskortet i handen. Hoppsan så det kan gå. Tanken var nog att jag skulle öppna det på min födelsedag, men gjort är gjort och egentligen spelar det ju inte så himla stor roll när man tänker på det. Jag blev ju lika glad ändå. Inuti paketet låg en massa fina presenter - lite svenskt godis, en julhanduk, pyssel och ett sånt där set för att bygga pepparkakshus med tillhörande non-stop. Kan inte beskriva hur pepp jag är på att göra pepparkakshus nu! Men jag får nog vänta ett par veckor. Tills dess kan vi ju kolla på årets förra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar