Kings of Leon

I fredags gick jag och Jaime på Kings of Leon konsert. De skulle egentligen ha spelat i mars, men det blev uppskjutet till november.





















Peppade innan konserten (jepp, bilden är tagen på en toalett! kön till de vanliga toaletterna var superlång, så vi smög in på handikapptoan :)





















Som en otroligt trevlig överraskning var Band of Horses förband. Vi såg inte hela spelningen, men hann med några sånger inkluderat The Funeral som var deras sista låt. En av mina absoluta favoritlåtar of all times, gissa om jag var glad!





















Och ungefär en halvtimma senare var det dags för Kings of Leon. De var otroligt duktiga live, mycket bättre än jag hade förväntat mig. Sångaren är helt fantastisk och har precis samma röst som han har på skivorna. Inget fusk med andra ord. Grym konsert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar