And I thought this was supposed to be a luxurious penthouse apartment?!

Ok guys. Sen vi flyttade in i den här lägenheten igen efter semestern har saker härinne sakta men säkert förfallit. Först gick den ena diskmaskinen sönder. Sen lagade vi den. Två veckor senare var den andra diskmaskinen sönder. Och ytterligare en vecka på det var de båda kaputt. Sen var det toaletternas tur. De började gnälla och droppa och ha sig och nu vill de inte spola om man inte tar av locket och pillar. Sen började det droppa in regnvatten från taket. Sen gick vår badrummsdörr sönder. Och nu. Nu har alltså min dator också gett upp. Efter några veckors desperat vitt flimrande går den helt enkelt inte att starta längre. Och Gud vet vad som står på tur. Tvättmaskinen? Tvn? Min iPod? Kommer den där sprickan i taket bli ännu större och hela taket ramla in? Suck.

Så. Det kommer med andra ord bli lite tyst här på bloggen ett tag. Vi planerar att köpa en ny dator till helgen. Hoppas inte ni kommer sakna mig alltför mycket till dess.

Och om någon undrar så är jag inte alls ledsen över att min dator är sönder. Eller att alla mina semesterbilder som jag inte hann lägga över på en extern hårddisk är förlorade. Eller att jag måste betala x hundra dollar på en dator som inte ens har åäö knappar. Inte en smula faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar