Gunnar

I tisdags fick jag post. Jag får så sällan post nuförtiden och om det är något så är det alltid från banken eller något annat tråkigt. Men inte i tisdags! Utan att ha kollat handstilen noga antog jag att det var mitt nya bankkort som mamma skulle skicka, men paketet var lite väl stort för ett bankkort så jag blev lite fundersam. Eller ja, fundersam är väl fel ord. Jag blev ganska uppspelt faktiskt. Lite som ett barn på julafton. Och så öppnade jag och insåg att det var ett brev från min syster Cherie. Hon hade skickat med en superfin present från Sydafrika.

Ladies and gentlemens, I give you....Gunnar!






















Visst är han fin?! Nu pryder han vår byrå bredvid teven tillsammans med koalan Eddie som också är en present. Tusen tack kära syster!


2 kommentarer:

  1. Så stilig han är Gunnar! /L

    SvaraRadera
  2. Gunnar! Ett äkta Huisman-namn! Hurra för Gunnar!

    /C

    SvaraRadera