Kvalitetstid

Det blir mycket jobb den här veckan. Igår skulle jag ha jobbat från sex på kvällen till två (på natten), men eftersom Danny som skulle stänga var sjuk fick jag ta stängningen och jobba ända till fyra. När jag kommit hem, gjort en kopp te och satt mig i sängen för att varva ner lite ringer Jaimes alarm. För att han ska upp. Upp och titta på fotboll. Han tittar på mig och småler. Morning baby. Do you wanna hang out?

Jajemen, det är då vi spenderar vår kvalitetstid tillsammans. Halv fem på morgonen.
Det är nästan så att vi lever i olika tidszoner.

3 kommentarer:

  1. Hur går det, har du blivit frisk än? Förresten, om de på cykelaffären frågar när cykeln är inhandlad.. våren 2009 eller? Och var ser jag vilken modell det är?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är väl mer eller mindre frisk nu. Cykeln är inhandlad våren 2009, mars tror jag. Och märket står skrivet på cykeln, men det är en Scott Scale 60.

    SvaraRadera
  3. Ok, tack. Vad skumt förresten, jag har inget minne av att jag har läst detta inlägget innan! Jag skulle kommentera den nu tänkte jag, men så hade jag redan skrivit. Hmm, undrar om jag har haft mycket i huvet den senaste tiden. För övrigt ett riktigt underhållande inlägg! Jag fnissar högt här på tåget hem från sthlm. :D

    SvaraRadera