1. Någon jag umgås väldigt mycket med



























För att vara helt ärligt umgås jag inte särskilt mycket med någon alls för tillfället. Jag känner mig som en complete loser när jag säger det, men så är det bara just nu. Jag jobbar ju lite udda timmar och i kombination med sjukdom och övertid har det helt enkelt blivit lite tid lagd åt det sociala livet. Som tur är ägnar jag ju större delen av mitt arbete åt att prata med folk, så någon slags social dos får jag ju iallafall. Det kan faktiskt vara väldigt intressant att jobba i en bar. Som bartender ses man liksom som en social person som man alltid kan småprata lite med och har man bara tid nog kan man få höra en och annan intressant historia.

Men för att återgå till ämnet så hänger jag överlag rätt mycket med mannen ovan, så jag tyckte han fick posera för dagens bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar