Good stuff

Men hörni, usch vad mycket gnäll och klageri det har blivit här på sistone. Ni måste tro att jag är helt deprimerad och missnöjd med livet. Och det är jag ju såklart inte. Så nu tänker jag skriva ett positivt inlägg.
Här kommer en lista på bra saker.

1. Idag är det den åttonde april, vilket innebär (förutom att det är Fridas och Filips födelsedag) att det har gått mer än en vecka sen jag sist åt godis. Yay!
2. Ikväll ska jag äntligen skypa med min mamma. Det var evigheter sen vi skypade och jag ser fram emot det supermycket.
3. Vårat rum har gått från att se ut som ett smärre bombnedslag till ett mysigt ikearum. Nu är det tusen gånger enklare att hålla det städat och det hjälper faktiskt humöret en hel del. Mysigast är det på kvällen när det är mörkt, för då tänder vi våra lila bordslampor.
4. Vårt internet är toksnabbt och dessutom med obegränsade nedladdningar. Häromdagen laddade jag ner 10GB serier och det tog bara några timmar. Det är annat än på Nya Zeeland må jag säga.
5. Jaime och jag planerar inför kommande restripp. Ingenting är helt bestämt än, men det är alltid kul att ha något att se fram emot.
6. Det är fredag, vilket innebär att det nya avsnittet av =3 är ute. Ray William Johnson is the bomb. Och vet ni inte vem han är kan ni klicka på den här länken.



Mysbelysning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar