Hugo-fest!

David Firth gör de sjukaste filmerna. Men jag gillar ändå det. Kolla på den här till exempel.
I'm going to hide behind the city. Yetti spagetti!

Imorgon ska vi ha HelloGoodbye-fest i vår lägenhet. Eftersom att vi flyttade in i juni har vi inte haft någon inflyttningsfest under sommaren, då många av våra vänner har varit bortresta. Nu ska både jag och Elin flytta ut igen och då passar vi på att slå ihop inflyttningsfesten med avskedsfesten. Hur bra som helst! Jag är faktiskt väldigt nyfiken på hur det kommer bli, för jag har verkligen ingen aning. Det känns som att det kan bli lite hur som helst. Hur det än blir, blir det ju bra, men ändå. Vi har typ ingen aning om hur många som kommer, eftersom vi smart nog har bjudit in folk via fakebooks eventgrej, där folk kan svara JA, NEJ eller KANSKE - och svenska som de flesta är säger alldeles för många KANSKE. Men jag är inte nervös. Nejnej, jag tycker bara det är spännande. Nyfiken på hur många vi blir, på hur det blir. För det är ju, även om det kanske precis lät så, inte antalet gäster som är betydande för en lyckad fest. Verkligen inte. Jag är övertygad om att hur många det än kommer, hur pass väl kakorna och fikat räcker till och hur mycket folk får plats (eller inte får plats ) så kommer det bli underbart. För där kommer vara människor i mitt hem. Mina underbara vänner, människor jag älskar. Människor som kommer prata, skratta, fika och ha trevligt - i mitt hem. Det är underbart. Och det gör mig lycklig.

Så kom! Kom till vår lägenhet imorgon och gör oss lyckliga! :) Kanske ses vi inte förrän till jul...




3 kommentarer:

  1. Hugo-fest? Får Pingu vara med på festen?
    Kram Dagmar

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Hugo är ju vårat nickname på lägenheten :)

    SvaraRadera
  3. Festen var jättetrevlig! Men alltid lika sorgligt att säga hejdå :(

    SvaraRadera