JULLOV!

Hallå i stugan. Tänkte bara meddela att jag nu har jullov och att det känns så obeskrivligt SKÖNT. Woooohooo! Dansade precis runt halvnaken i rummet till do they know it's christmas för att fira. Så bra känns det.

Idag på jobbet klädde jag upp mig lite extra. Knöt rött glitter runt midjan och satte på mig mina julsmycken. Albert tyckte jag såg ut som "a living christmas tree". Två tioåringar tyckte att jag hade världens finaste ring. Allt är relativt. För att fira köpte jag också lite godis och hällde upp i två skålar och bjöd på allihopa. När jag slutade fick jag 200 dollar extra i lön som julbonus. Det var en bra dag.

Ikväll ska jag packa det sista, städa upp i rummet, skypa med mamma och titta på finalen i So You Think You Can Dance. Det blir en bra kväll.

Vänliga hälsningar,
Den levande julgranen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar