Veckans inköp

 Som ni kanske kommer ihåg råkade jag köpa en massa saker till mig själv när jag skulle handla present till Jaime. Här har vi en av sakerna, ett par jättesöta skor med lagom hög klack.

 Ni får ursäkta mina dåliga foton, men sen är det här ingen modeblogg heller. De här kläderna köpte jag också (och jag har på mig skorna med).


Jaime klagade på att han aldrig kom ihåg när jag jobbade, så jag gick och köpte honom den här. Så, så fort jag har tagit reda på vilka tider jag jobbar den här veckan kommer jag skriva in det i kalendern. (ja, det är sant, det är måndag och jag vet fortfarande inte när jag jobbar. jag var nämligen ledig i lördags då schemat sattes upp)

Vi hade ju som tidigare nämnt ett house party i lördags. Och eftersom att jag fortfarande inte är något fan av öl gick jag och köpte mig en flaska Malibu. Blanda med cola eller ananasjuice, det är helt galet gott!

Utöver detta har jag efter en blöt incident också införskaffat mig ett stort paraply. Men det tyckte jag inte var så roligt att fota.

1 kommentar: