Squash


Kom på att jag glömde berätta om åttonde våningen i vårt hus. På åttonde våningen finns nämligen en massa trevliga saker som ingår i hyran. Som ett gym, en swimmingpool, en bubbelpool, bastu och så en squashplan som man kan boka när man vill. Gymmet är ganska litet, så jag har skaffat gymkort på annat ställe ändå, men squashplanen är toppen! Vi köpte racket redan efter några dagar och har spelat en hel del. Fick mig att tänka på min syster som brukade spela squash innan. Hon lånar ju min mountainbike nu när jag bor här borta, så det är nästan som att vi bytt sport. Kul tanke.

1 kommentar:

  1. Åh, blir lite avundsjuk... Fast det kanske jämnar ut sig om jag berättar att jag tog mitt första vår-åk i veckan. Snön har nästan smält bort, och jag susar fram över stock och sten till koltrastens klara stämma. Aaaahhh.

    SvaraRadera