I am so ronery

Jaime har åkt till Melbourne med jobbet och jag är ensam i några dagar. Ligger här i sängen och funderar. Varför vaknar man alltid när drömmen är som bäst? Hur ser den där uteliggaren som sover utanför mitt jobb om nätterna ut? Varför är där en fläck i taket? Vad ska jag äta till middag?
Borde egentligen äta något men är nyligen hemkommen från gymmet och orkar liksom inte röra på mig riktigt. De hade förresten Halloweenfest där. På gymmet alltså. Massor med utklädda folk i receptionen. Blev nästan lite paff när jag kom in, hade liksom helt glömt bort det där med Halloween. Brukar inte fira Halloween direkt, men funderar ändå på om jag ska försöka fixa kostymer till lördag. Då ska vi nämligen hänga med våra flatmates och ha lite hejdå-fest för Ally och Nicole som åker till Fiji på torsdag. Vi får väl se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar