Whats up guys?

'

Yo. Imorgon är det fredag och då ska jag fira midsommar minsann. Fast det är vinter och jag bor på andra sidan jorden. Tänk va. Svensk mat ska det bli, och jag ska få träffa min fina Linnéa. 
Måste förresten tillägga att jag egentligen helt och hållet glömt bort att det var midsommar. Blev påmind först när jag skypade mamma i onsdags och hade det inte varit för Linnéa som bjöd in mig till midsommarfirandet hade det nog inte blivit något midsommarfirande alls. Tro mig, det är förvirrande att bo här på andra sidan ibland. Inte nog med att det är vinter fast det är juni, helt plötsligt ska man fira midsommar också. Tänk bara när lucia kommer, då blir det förvirrande kan jag lova.
Nåväl, hoppas ni alla får en härlig, svensk midsommar! Ät några extra jordgubbar åt mig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar