12.06.2011

Kära blogg,
det har inte blivit så mycket bloggande på sistone. Den här veckan har jag jobbat nästan varenda dag och därför har det knappt funnits något värt att blogga om. I Sydney är det vinter och folk klagar på att det är så himla kallt fast det egentligen inte är så farligt. Iallafall inte om man jämför med Sverige i vintras då snoret i näsborrarna frös. Då var det kallt. Här regnar det mest och staden har gradvis tömts på människor. Backpackerna har dratt norrut till varmare delar av landet och turisterna har åkt hem. På jobbet har det blivit lite mindre att göra, men jag trivs fortfarande bra. I fredags kväll jobbade jag på St James igen för att de hade ont om personal. Det var lite konstigt, mest för att jag insåg hur mycket bättre Maloneys egentligen är och för att jag en gång hade tyckt precis raka motsatsen. Imorgon är det måndag och public holiday och då ska jag träffa fina Linnea som jag inte sett på en evighet. Det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar