Jag bloggar igen

Ja, tro det eller ej, men jag har minsann tänkt börja blogga igen. Jag har gått runt och haft ett sånt där riktigt skrivsug på sistone. Det har till och med varit så illa att jag - i brist på tillfredsställande internetuppkoppling - har skrivit dagbok istället. Så illa liksom. Nämen, jag bestämde för ett tag sen att jag skulle fortsätta blogga här i Sydney, men väntade lite på att få egen lägenhet och internet och sådär först. Och ja, så visade sig det att det inte var så lätt som förväntat att få lägenhet (mer detaljer kommer säkerligen i senare inlägg), så nu bloggar jag ändå. Jag har ju för sjutton varit här i mer än en månad.

Jag har också bestämt mig för att börja blogga här på blogspot igen. Jag bloggade här när jag backpackade i Sydamerika och har alltid gillat deras design, men blev så otroligt less på hur begränsad man var med bildstorlekar att jag desperat bytte till metrobloggen med sina obegränsade bildstorlekar. Vilket kanske inte direkt var någon hit. Så nu är jag tillbaka här på blogspot, som till min glädje verkar ha insett vikten av att kunna lägga upp stora bilder. Dessutom kunde jag exportera min gamla blogg hit, så att ni som är nyfikna på att läsa om vad jag pysslade med under delar av 2009 kan göra det. Och har ni verkligen inget bättre att göra, så kan ni ju alltid läsa vad jag pysslade med under delar av 2010 här på min metroblogg.

Peace out

1 kommentar:

  1. Skriv på bara! Vi läser mer än gärna! Kram på dig/mamma

    SvaraRadera