The things I found

Man blir av med mycket nar man reser. Har ar min lista hittills:

* Min Ellinor-mossa
* Min buff (en typ av halsduk)
* Min regnjacka (ledsen Mamma, jag gjorde det igen)
* Mitt svarta linne med spets
* Mitt svarta linne som det star "Ce n'est rien" pa
* Min bla-graa hoodie
* Min stora harklamma
* Mitt nagelkit
* Mina svarta vantar
* Min favorit-bh

( Slarvig? Jag? Nejda. )

Visst kan det kannas lite trist nar man inser att ens favoritmossa ar borta. Att den blivit lamnad kvar pa bussen man tog dagen innan och troligtvis pryder nagon lycklig peruans huvud utan att manniskan har en blekaste aning om vad som star pa den. Men samtidigt kanns det lojligt nar man jamfor det man forlorar med det man vinner nar man reser. You win some, you loose some. Vad jag har vunnit pa den har resan kan jag inte beskriva med ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar