Ecuador nasta

En dag och lite till. Sen sitter jag pa ett flygplan till Quito och Ecuador. Quitos flygplats ska tydligen vara en av varldens farligaste. Att landa pa och sadar alltsa. Grattis till mig.

Jag vet inte, men jag gissar att de flesta av er som laser min blogg redan vet detta. Men for er andra tycker jag att det ar dags att offentliggora mina nya framtidsplaner. Efter jul flyttar jag, om allt gar som det ska, till Goteborg for att plugga. Inte for att jag har nagot emot Lund, men jag har ju bott dar nastan hela mitt liv. Det ar dags for nagonting nytt. Och jag maste erkanna att jag ar valdigt fortjust i Goteborg. Jag ser faktiskt valdigt mycket fram emot det.

Annars? Hemlangtan. Jag laste det har och helt plotsligt kande jag inte alls for att vara i Sydamerika. Livet ar allt bra ironiskt ibland.

1 kommentar:

  1. Kjempebra som di säger i Norge ändå att du har hållit dig kvar i Sydamerika så länge - och säkert finns det en del roligt och intressant kvar innan du reser hemåt om en månad. Som skåning får man allt nöja sig med att se snö på TV och möjligen i form av isskrap från bilrutan en frostig morgon - så du gör rätt i att dra lite norrut.

    Kram Robert

    SvaraRadera