Mest for att skriva nagonting

Veckan som gatt maste ha varit en av de mest handelselosa veckorna i mitt liv nagonsin. Efter bara nagra dagar i La Paz lyckades jag bli riktigt sjuk och sa har jag varit sen dess. Atminstone nastan. Nar febern antligen visade sig vara forsvunnen upptackte jag att min rost forsvunnit den med. Toppen. Envis som jag ar gjorde jag ett tappert forsok att umgas med folk trots att jag knappt kunde ge ifran mig ett ljud, men efter en dag insag jag att det var forgaves. Ingen kunde ju hora vad jag sa. Och ingen pratade med mig for de visste att de anda inte skulle hora vad jag svarade. Sa, med andra ord har jag varit lite socialt utfryst de senaste dagarna. Det har faktiskt varit jattehemskt. Nu har jag dock traffat en doktor, vilket som vanligt resulterade i spruta och piller, och idag ar min rost mycket battre. Folk har borjat prata med mig igen! :)
Hur som helst aker jag och Jaime till Titikakasjon imorgon for att ta det lugnt i nagra dagar. Darefter aker vi tillbaka till Cusco for en reunion med gamla Cuscovanner. Inget lugn dar vill jag lova, men det ska faktiskt bli riktigt trevligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar