Jobbe? Naj, semesta!


Sista inlägget innan jag tar tåget till flygplatsen. 
Väskan är packad, rummet är städat och pojkvännen kramad och pussad hejdå.
Nu är det jag, flygplansstolarna och flygplatserna de närmaste 32 timmarna.
Eller ja, först ska det ju gå två timmar innan jag behöver åka hemifrån. 
Och ytterligare två timmar innan flyget lyfter. Önskar mest att jag kunde spola framåt i tiden och vara hemma i Sverige redan. Jag älskar inte att flyga. 
Gjorde förresten en sån där reseplan med flygtider och väntetider i australiensisk och svensk tid, för att räkna ut när jag ska sova och vara vaken för att komma över mitt jetlag så fort som möjligt. Det visade sig att det optimala vore om jag sov de där åtta timmarna på Beijings flygplats. Score! (not) Egentligen tror jag inte det spelar någon roll riktigt när jag sover - jag kommer vara helt slut när jag kommer fram ändå. Jag ska nog vara glad om jag kan sova något överhuvudtaget.

Är inte helt säker på om jag kommer blogga något alls under semestern, så det kommer nog bli väldigt tomt och ensamt här på bloggen. Men jag lovar att ta en massa fina foton som jag kan lägga upp när jag kommer tillbaka! 
So long :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar